_

born to lose, live to win

_

2015.01.03. 21:56 sonny

Nem szokásom fogadkozni szilveszterkor, de azt azért megígértem magamnak, hogy megtanulok alapszinten videót vágni, és megpróbálok valami alap photoshopos tudásra is szert tenni. Természetesen eszem ágában sincs komolyan elmélyedni ezekben, csak a saját szakállamra kontárkodnék egy kicsit.

A szilveszteri buli Csákváron volt, kurva jól éreztem magam, megismertem új embereket, illetve régieket új oldalukról is. Elvittem a Cube-ot, lőttem is pár videót, első projektként megpróbálok összevágni valami félperces cuccot belőle, jó pörgőset, fasza zenével - meglátjuk, sikerül-e. Ja, és Eszti meghozta a bringás foglalatot is, szóval holnap végre az úton is kipróbálhatom a kockakamerát.

Visszatérve az év végére: az utolsó napokban sikerült még egy nagyot taszajtani a partyszekéren, 29-én végre eljutottam Fish!-koncertre, amit már egy éve terveztem. Óriási királyság volt amit műveltek. Hogy kiragadjak egy epizódot az őrülethalmazból: konkrétan wall of deathet nyomattak a közönséggel.

komment

süti beállítások módosítása