_

born to lose, live to win

_

2014.11.27. 19:23 sonny

meg voltam győződve róla, hogy ez egy szar nap lesz, amikor reggel mosogatás közben a sajtreszelő tisztításakor véletlenül lereszeltem a fél szivacsot. mégsem lett az.

hétvégén voltunk esztivel a paraparkban végre. kb 5 perc kellett volna a kijutáshoz, de az utolsó rejtvényt nem sikerült megoldanunk, részben azért, mert előtte egy ponton eltököltük az időt, másrészt a megtalált segítség kicsit kopott volt, nem igazán ismertük fel, mi is az, szóval letelt a hatvan perc, és megettek a szellemek, vagy mi. egyébként marha jó volt, én már másnap vissza akartam menni egy másik pályára, de tele voltak.

szintén az ő biztatására benevezek a Fjällräven Polarra, mert szeretnék jövő áprilisban 300 kilométert kutyaszánozni a sarkkörön túl, a norvég permafroszt kellős közepén. hétvégén forgatjuk a kisfilmet, aztán majd meglátjuk, összejön-e.

beindult a fészekrakó ösztönöm, december elején érkezik az első babzsákfotel a chillout-sarkomba, 450 literes, színben megy mindenhez, szép nagy hombár hömböleg lesz, és ha jól viselkedik, januárban lesz tesója is.

kinéztem ezt a nagyszerű Polaroid Cube kockakamerát, ami egy ügyes kis szerkezet, bicikli kormányára szerelve faszán lehet videózni menet közben. arra gondoltam, hogy jövő nyáron ezzel fogom megörökíteni ridejaim érdekesebb részét, hogy abból majd pár perces összefoglalókat vágjak össze magamnak borongós őszi estéken. ja, és kitűztem célnak a 2000 kilométer bringázást június 1. és augusztus 31. közé, de ha csak 1000 jön össze, akkor is elégedett leszek.

komment

süti beállítások módosítása