_

born to lose, live to win

_

2014.12.05. 08:08 sonny

megszívatott az internet tegnap este.

említettem, hogy veszek egy Polaroid Cube kamerát, amazonon száz dollár, nagyszerű. csak azt felejtettem el, hogy onnan még mindig nem szállítanak Magyarországra. semmi gond, amazon.co.uk, ott is lehet kapni, igaz hogy valamivel többért. igen ám, de az a valamivel több majdnem 50% volt, és hát azért az túlzás lenne. végül megnéztem ebayen, és onnan rendeltem meg. ami a röhej, hogy Amerikából még vámmal, stb-vel együtt is olcsóbb, mintha megkérném valamelyik Angliában tartózkodó ismerősömet, hogy vegye meg ott, és hozza haza. szóval másfél héten belül jön a kiskocka.
igen ám, de kell hozzá bicycle mount is. angolok természetesen azt sem küldik, mert csak, ebayen nem volt megfelelő, viszont ezt megéri Angliából hozatni, szóval megkértem Esztit, aki tegnap ment oda, hogy hozzon már egyet, legyen oly' kedves.

a fentiekre elbasztam kb. két órát. a következő kettőt a dán vasutakkal baszakodtam, akik alig akartak nekem jegyet adni az interneteken keresztül, beírom hogy retúrjegy Vejléből Koppenhágába, hááát odafelé ad, de visszafelé nem lehet venni. wtf, mondom, miért nem, beírom, hogy single jegy Koppenhága-Vejle, úgy meg adna a rohadék, csak retúrt nem. mindegy, némi anyázás után meglett, viszont a Billund - Vejle buszjegyet nem sikerült megvennem a neten, ismeretlen okok miatt, azt írta ki, hogy nem adok bátyám, menjél gyalog, szóval ma munkaidőben felhívom őket, és megkérdezem, hogy szolgál az édesanyjuk egészsége.

ja, írtam Sungnak, aki tavaly nyáron (vagy azelőtt?) volt couchsurfinges vendégem. ő a koreai lány, aki Belgiumban nőtt fel, és most Koppenhágában él. említettem, hogy mennék, és akár össze is futhatnánk, ajánlhatna egy-két helyet, stb. vissza is írt, hogy nagyon szívesen, tiszta királyság.

komment

süti beállítások módosítása