_

born to lose, live to win

_

2014.11.21. 06:02 sonny

majdnem írtam egy posztot arról, hogy szerintem aki rendszeresen két mondatnál hosszabban fejti ki saját, butácska véleményét facebookon, az hasonlatossá válik azon öregasszonyokhoz, akik magukban motyognak a buszon. aztán rájöttem, hogy ez akár a bloggerekre is igaz lehet.

tegnap volt az első alkalom, hogy megittam egy egész üveggel az általunk készített sörből. valamilyen oknál fogva túlnyomás van a palackban, szóval a kinyitása nem egyszerű, de cserébe egészen kellemes íze van. nem állítom, hogy felveszi a versenyt a jó kézműves sörökkel, de elsőre tűrhető. ittam már sokkal-sokkal szarabb söröket, mint a Sonny Művek által kotyvasztott Mocskos Rock 'n' Roll, de az is tény, hogy a következőnek ennél jobban kell sikerülnie. mindenesetre egy tételt kihúztam a bakancslistáról, és minden embernek javaslom, hogy egyszer az életben főzze meg a saját sörét.

komment

süti beállítások módosítása