_

born to lose, live to win

_

2014.10.19. 11:27 sonny

rövid és érdektelen információk:
- beérett a tavalyi Monster Magnet-lemez, pedig először nem tetszett, de most már nagyon
- ma ismét eszembe jutott egy pillanatra, hogy 10 hónapja lejárt a személyim, de különösebben nem zavar
- fogok írni egy hosszabb bejegyzést az általam olvasott rockzenei biográfiáknál
- ja, a fentihez írtam egy gyors listát, 30 könyv van rajta, de szerintem így is kimaradt pár
- tegnapelőtt a szomszéd több órán keresztül énekelte bebaszva, hogy horthymiklóskatóónájavaaagyóóóók
- éjjel, buli után 10 percig próbáltam kiszedni a kontaktlencsét abból a szememből, amiből egyszer már kiszedtem
- sajnos nagyon kevés ismerősöm van, akivel kölcsönös sértegetés-, szóvicc- és iróniaalapú kapcsolatot tartok fenn
- sokkal több embertől kérdezem meg, hogy mi újság, mint amennyire ténylegesen kíváncsi vagyok

komment

süti beállítások módosítása