_

born to lose, live to win

_

2014.10.13. 18:24 sonny

simán van olyan, hogy elkezdek hallgatni egy lemezt, háttérzeneként, majd leragadok egy dalnál, és akkor már tudom, hogy aznap csak azt fogom hallgatni, kábé ötvenszer, sőt még lehet hogy másnap és harmadnap is, míg végül megcsömörlök tőle, és hónapokig eszembe sem jut. ez már sokszor megtörtént velem, néha teljesen meglepő nótáknál is, most nem linkelnék be egyet sem, múltkor már írtam a ciki dalokról eleget.

tegnap este óta az Ulver: Today van soron. csak véletlenül nyomtam pont a Childhood's End feldolgozáslemezre, idén szerintem még nem is hallgattam, talán csak egyszer, és most teljesen leragadtam ennél az 1967-es Jefferson Airplane szerzeménynél, ami egyébként ilyen keserédes szerelmi vallomás, de Garmnak sikerült bele valami fájdalmas nyomorúságot is vinnie, amitől még az eredetinél is ütősebb.

komment

süti beállítások módosítása